Wednesday, June 8, 2011

Tweet-2

Refer to the tittle :)


Apa kejadah tweet-2 nie ? Dah mcm bunyi apa jer . Hahaha . Okeh tue first sangkaan aku pasal tweet-2 nie . Pelbagai-2 kutukan telah aku lemparkan . Hahaha . Then amekk kau ! Bila dah buat , first tue rasa agak bohsan lah then  bila lama-2 rasa tertarik pulak kan . So kira aku dah jadi addict la kat benda alah nie . Okeh , nama benda alah tue yang telah banyak buang masa aku iaitu TWITTER yer , twitter nie lah yang telah buat aku addict . Padahal gambar burung jer kan ?Entah burung apa dia letak , gambar burung punai ke apa ntah aku still addict gak . Hahahaa


Okehh , tetiba jer aku nak update pasal twitter . Tade citer nak story . hahaha . Anyway , tweet-2 nie best lah gak . So , u all-2 semua boleh la folow zetty . Muahahaha #kalauadeyangsudi 


                               http://twitter.com/#!/ZettyBLOOMY
                                                                         SILA CLICK !


                                              

No comments:

Post a Comment