Wednesday, June 8, 2011

Hujan ouh hujan

Petang yang bohsan , so apa lagi moh la kita update-2 lagi . Hahaha
Assalamualaikum , yaw sekarang ptg nie hujan derr . Alhamdulilah hujan tue tandanya rahmat kan ? Actually , aku memang suka hujan sebab wahhh suasana sejuk . Pehh memang best lah . Nak-2 time sekolah , lagi best sebab  bila main hujan lepas tue esok boleh ambil MC sakit sebab main hujan . Tulah salah satu keistimewaan hujan . Hahahaha 


Okeh tapi yg tak best nye bila aku nak tengok tv mesti problem . Macam-2 hal ! Macam skrg nie lah , aku nak tengok BOYS OVER FLOWER pon tak dapat sebab hujan . Kalau tak tak de maknanye aku tengah nak update-2 bagai nie . Hahaha . Tapi tape , think positive lah kan 'Mesti ade ulangan punya' Yeahh , hope aku dpat tengok ulangan tue . #imissgujunpyo


Dears sekalian , enough for that . Aku sekadar nak meluahkan perasaan jer hahaha sekian pulak aku tengah bohsan kan hahaha . So daaaaaa ~

No comments:

Post a Comment