Thursday, June 9, 2011

ENJOY

3.40 a.m . Pe kejadah malam-2 buta tak tido lagi nie bai ? Gua tak boleh tido .
Okeh , dah alang-2 aku tak boleh tido jom update blog 


Ptg tadi aku ngan sekalian best-friends aku hang out . Boleh la , best lah jugak . Tak pergi mana jer pon , tue ha dekat depan rumah aku jer TIMES SQUARE tue ha ! Boleh tunjuk dgn jari . Hahaha . Aku ingat aku la yang paling siap lambat tapi ade malaun lagi lambat dari aku dan gara-2 malaun tersebut kami dikacau oleh orang gila mana sesat kat LRT HANG TUAH tadi . Hahaha 


Sesudah sampai di TS , kitorang plan nak main bowling . So aku nie first time main kan , so agak JAKON lah gak tapi tak obvious pon . Hahaha . Gua pandai cover . hahaha . Gambar-2 tengok lah mungkin akan diupload bila-2 masa jer . Tinggal nak countdown jer . Hahaha . Even aku first time main , tapi dapat strike baii . Hahaha #soundsojakonright? hahaha . 


Time syiok main bowling tue , baru aku ingat hari nie keluar citer KLGANGSTER ! Pehh , patot la ramai jer tadi . Act aku memang tunggu citer tue member aku dah plan nak main bowling nak buat cm mana . Dengar kata , citer tue best woo . SOLD OUT TICKET ! Lebih best dripada KONGSI .Diowang citer lahh . 
Nak tengok doh . 



Mail Lambung aku berlakon doh -.- Hahaha 

Tapi kan bila aku pikir balik , lagi berbaloi tengok cite nie . Haissh , bila aku boleh kua lagi nie -.-

Chiowww ~

No comments:

Post a Comment