Tuesday, May 3, 2011

Wajib okeh ! EXAM

Huaggggrrrrhhhhh !!! Sorry der gua baru bangun tido hihi . Nak2 musim tengkujuh sekrang nie bak kata mak aku laa . Sebab aku dan seisi family aku di rumah asyik dengar kata panggil ujan. Well aku biasala kann , kalau dah sejuk2 mcm nie . Terbongkang jer la keje aku dan tade  sesiapa pon boleh   kejot aku except MAK aku  ! HAHA . Sebab aku nie kan anak yang mendengar kata . HAHA . Ehhh ! Bukan kecut oke . Uwekss !


Okehh stalkers , refer to the tittle . Whattt ?! Exammm ?! Hari Sabtu niee ?!! Watafisshhh ! Aku nie dah lama tak usik buku . Silap2 aku rasa buku2 dalam beg tue pon berhabuk and siap ade spider web lagi kan . HAHA . Cikgu sekolah aku memang terbaikk la kan , nak buat ari sabtu . Tau tak ? Hari sabtu nie la hari yang paling tepat kau rest sepuas-puasnye and kalau rajinn laaa ,boleh buat revision kann . Hihihi . Like im said IF . 


Thenn , nak buat cam mana kan . Kena la jugak face-to-face dengan papers yang agak menyerabut en kepala otak aku nie . haha . Nak2 paper add math ngan akaunn .Dah la exam yang lepas add math aku GAGAL ! Terboikkk en ? -.- Warggghhhh ! Nak menjerit kuat2 sambil tumbuk muka orang boleh ? Puas ati aku ! HAHA . Dahhh , cukup2 la zetty . Tiada gunanye kau nak merintih lagiii . HAHA , *ayat redaaa . Baca jer la buku and ingat balik apa yang cikgu ajar . 


*Peringatan tulus ikhlas kepada Mid-Year Exam , subjek kau , kau, kau dan juga seanteronye jangan nak buat taik kat aku eh ! Jangan la buat aku berpeluh time jumpa kau nantiii :) . Lovee u ! (terdesak) haha





No comments:

Post a Comment