Wednesday, May 4, 2011

Perangai HODOH !

You ready , you ready , you ready for SHOWDOWNN . 
Yer ini semua pengaruh showdown .Tapi , aku bukan nak citer pasal show nie . Ada hal yang lagi penting dari benda nie iaitu 


Pasal perangai hantu budak sekolah aku nie . Wo , wo ,woo rilekk zetty . Cool . Den dah tak boleh nak cool dah nie . Den tengah hot . Wei , aku nie bukan suka suki jer nak jaki orang tau . Grrr . Problem nye budak sekolah aku nie dah ade hobi baru .Memang terbaikk , hobi mencurik aka tangan panjang . Banyak2 hobi lain , hobi terkutuk ni jugak la kau pilih kan .Sabar jer laaa . 


Hari nie jer dah dua kes kecurian berlakuu . Cehhh , ade gaya reporter terhandal tak ? HAHA . Tak ade ?!! Well , coming soon nanti . HAHA . Oke2 , balik ke jalan benar . Berbalik kepada kes2 tadi , aku malas la nak citer panjang2 . Kesian tengok diowang duit masing2 ilangg . Jangan jadi kat aku sudahh la wei . Kita hanya mampu bertawakkal jer . Nasib baik aku tak tau kau sapa , better en kau nie kena halau jer dari sekolah . Sabar , rilekss and cool zetty . HAHA 


Warning maut: Kepada yang berkenaan , kau nie nak mencuri ke belajar ? Kalau setakat nak belajar mencuri , henti kan la weh . Harap kau balik ke jalan benar :)

No comments:

Post a Comment