Monday, May 2, 2011

Kampungg

Yaww zetty apahal lama tak update blog ? HAHA. Saya baru balik kampung la dearss . Dimana ? Di negeri sembilan ! Yes , im proud to be orang KAMPONG . haha . Sorry lama tak update . 3 hari aku bertapa kat kampung . Pehhh , duduk kat kampung memang ketenangan menusuk jiwa . HAHA . 


So , bila dah lama sangat bertapa kat kampung nie . Ayah aku decide nak balik ari nie . Wehh , of cos la kan esok dah sekolaaa . Hishhh , mcm SHIT jer ! Aku rela dok kampung dohhh . Ehhh , tak boleh2 . Nanti blog aku sapa nak jaga ! Hihihi . 


Tapi kan ,tapi kan , wa memang geram gilaa ! Penad dok dalam keta . Cehhh , macam aku jer yg drive . HAHA . Ce citer ce citer apa yg pent sangat nye. Citer sebenarnyee , grrrr tadi jalan jem . Pehh , jem dia tak menahan tau. Skit bontot dok dalam keta lama2 . Dah lama dengan ujan selebat-lebatnyee . 


Fuuhhh , dalam hati ketakk doee . Hanya mampu berdoaa jer . Hihihi . Akhirnye sampai gak umah dalam keadaan sihat yang walafiat . Yeahhh ! Alhamdulilahh :)



No comments:

Post a Comment