Wednesday, April 27, 2011

Siapakah diaa ?

Assalamualaikummm , (mentang2 la kau dah lama tak update , mcm2 stolyy kau nak letak kat sini en ?!) . Kisah pulak aku ? HAHA 


Okeeehh , back to the tittle ! Actually , ade la dalam 4minggu lepas a.k.a SEBULAN LEPASS.Cemerlang kau kan citer sebulan lepas baru kau nak pot sekarang ! HAHA . Sorry sorry , baru sekarang aku nak post ! haaha . Kawan aku iaitu NUR NAJWA BTE ZAHARI (the most BLUR in the class) , rileekk najwa jangan marahh bukan senang tau aku nak bagi kau TITTLE THE MOST BLURR ! Payah kau tau tak ?! Dia mengsyorr kan aku pergi bukak YOUTUBE then search MATLUFTHI90 , then aku tanya dia dengan muka yang agak membosankann "Perlu ke aku nak ikot cakap kau ?" . Lepas tue dia pon mula buat mukaa blur dia yg aku agak menyampah ! HAHA . So aku pon dengan muka yang agak siyes dengan hidung kembang kempis tanya siapa dia tue , then dia kata dia nie mcm ANWAR HADI tapi yang dia cara penyampaian dia lain . Soo aku pon menganggukk yer jer laa . Dia kata nanty bukak laa , aku cakap kalau aku ade masa . 


Lepas tue , time jalan2 kat FACEBOOK , aku teringat pulak PESANAN MAUT  dia tue en , thenn first aku tengokkk ~ not badd . Nahh , tak caya tengok sendirikk !
Tajuk:TYPICAL LOCAL FILM/DRAMA SCENES

Haa ! Amcm , to me he is not bad . And you know what , he is too cutee ! haha  Awww ~

*ANWARHADI lagi best ! HAHA



No comments:

Post a Comment