Wednesday, April 27, 2011

K-pop Lagii -.-'

Eh eh zetty , tak habis2 k-pop ! Hihihi , well itu la ungkapan2 yg setiap kali aku dengar.Alahhh , zetty tak kesah bak kata pepatah 'ALAH BISA TEGAL BIASA' HAHA.Especially kata2 dari ayah aku yang ter-sayang "Paham sangat la apa yang dia cakap tue !" . Ayahhh , akak dah paham sikit2 yer bahasa KOREA akibat asyik menghadap korea depan tv! Yeah ! HAHA . Jangan pandang sebelah mata okehh -.-'


Noww aku nak post video dance from South Korea . Anddd yes ! They are hottiess guysss in the world ! Nama group tue BEAST/B2ST ! Hihihi . Actually aku dah memang gila2 minat dgn since last year . But aku bukan nak citer pasal diowang , tapi aku nak post video nie . SIYES AKU cakap TERBAIIIKK ! haha
Okee , jom kite tengok sama2 yerr .. 


Gi kwang ! Kau lah Alam WAKAKA versi KOREA ! haha . So cuteeee

So guysss ? How is it ? To me this is the best ! HAHA . Lagu2 pon mantoppp~

*Ishhh , leader diowang ta de pulak ! SPOIL -.-'

No comments:

Post a Comment