Wednesday, April 27, 2011

Showdown 2011

Yeahh, habis jer SHOWDOWN 2011 terus bertapa kat tempat biasa . HAHA . Alahhh , macam tak tau pulak tempat bertapa aku nie kat mana lagi kalau bukan depan Lappy tercinto nie . HAHA .
Refer to the tittle . 


Okeh , dah refer kan ? Dah nampak tittle , ta payah tngok lelamo benorr lee. Pandang sekejapp jer konfem faham dahh . Hihihi . Memandangkan aku nie peminat setia SHOWDOWN since last year , so aku akan make sure aku ta ketinggalan tengok benda alah tue . Hahaha .Well , memang la en show dia best kod , nak2 pulak ade dance2 bagai salah satu contoh dance locking , popping , breakdance apa jadah sume tue . So apa lagi en , nak remaja2 macam kita nie kan ? HAHAHA . Bijak betul 8TV ^^


Straight to the point terus , since top 12 live show pon dah pilih . Aku rasa la kan aku dah ade crew peberett la . HAHA . Tak silap group nie nama dia FORCE 136 . Tadi tengok diowang dance pon macam TERBAIIKK and kepala otak pon gilo2 . HAHA . Tapi awal lagi , so tengok la cam mana . HAHA 


Tapiiiiii ! Alam and WAKAKA CREW tetap di hati ! yEAHH ! 

No comments:

Post a Comment