Wednesday, April 27, 2011

Tukar MOOD

Assalamualaikumm ~ 
Nampak tak different blog aku ? haha . Yeahh yeah ! Blog saya sudah bertukar wajah . Well , owner dia nie agak tak bertanggungjawab , so bila da lama tak bukak . Orang pon bosan and nowww aku ade masa sikit and internet aku pon agak baik hati dengan aku . So aku akan update se-update yang aku boleh . HAHA . 

See , nampak freshh sikit kan aku punya blog ? HAHA . Dandann puji diri sendiri~~ Sorry sebab lama tak update because owner dia buzy sikit . HAHA . Okehh , bukannye bz apa pon kan . Buzy terbongkangg ! 

Okehh , malas nak melalutt . Shhhhh ~~ Try dengar lagu pulakkk !! Eh eh .. bahasa omputih . HAHA . Aku pon tak tau apa hal aku tetiba pulak nak tukar lagu omputih selalunyee KOREAAA  memanjanggg . HAHA . Alaahh , sesekali bertukar arahh , it's okey kann ? Hihihi . Okeehh tue jer wat masa sekarang , papehal INSYAALLAH aku update lagi 

Enjoy my new and fresh bloggg ! HAHAHA :D

2 comments: