Saturday, February 26, 2011

Happy day =)

Heloo2 , hihi . Assalamualaikum dunia dan seluruh alam nyee . Hihihi . Eiii , aku nie asyik gelak2 , tersengih-sengih mcm kerang wangi nie apahal ? HAHHA . Dah kena sampuk hantu senyum kod ? HAHA . Ehh , ade ke hantu senyum ? HAHA . Dah start melalut la niee . HAHA . Better stop now sebelum dia melaratt . haha 

Okee , act aku tersenyumm sorang2 lepas tue tersengih macam kerang busuk nie sebabbbbbb ..... malu la saya na gtauu . Blushing2 pipi i niee . haha . Act ta de la apa sangat pon , aku just baru dapat HANDPHONE BARU SONY ERICSON jenama apa ntah , aku pon dah lupa . Aku nie ta de la memilih sangat en , janji memenuhi kriteria2 yg aku nak . Muahaha . Tapi kalau na pilih LAKI memang aku nie jenis memiliihh ~~ . Oppsss , aku sudah merewangg . Oke , back to the topic  memang aku happy gilaa la ari nie . HAHA . 
Tengsss MOM , LOVE YOU =) 

Haa , lepas da blah dari LOW YAT dengan mak aku time na beli ncet , mak aku nie sebok pulak ajak aku g TS . Aku first2 teruja la jugakk , pas tue makk aiihh penat ta yah cakap la kann . Dalam otak aku tyme tue , tengah pikir BANTAL BUSUK aku at umah . Then , aku na sedap kan aty mak aku sebab da belikan ncet aku , aku cakap jer la 'JOM' haha . Tapi sekejap jer la , sebab skunk kepala aku cepat pening kod skunk aku pon ta tau la apahal nyee . Em maybe kena pakai cemin mata kod . HAHA 

*****
Thenn , bila da sampai TS tue , aku dengan mak aku pon merewangg la pergi tengok2 kedai . Wehh , gentle aku cakap en , kuar dengan mak nie lagi best dengan kawann .HAHA . Sebab duit mak yg kuar , hhaha tue satu sebab . Lagi satuuu , dapat meluangkan masa dengan familyy . Ouhhh , indahhnyee duniaa . hahaa . Tapi satu jer la kann  , kalau kuar dengan mak aku , mak aku nie ta penah kenal erti penat . HAHA . Kepala lutut aku nie dah ketat , tengah tunggu na tanggal jer nie . So aku pon da darurat , aku cakap 'MAK , JOM BALIK ' 
Mak aku pon mcm paham , dia pon kata 'JOM LAHH' haha 

Aku pon YESSSSSS ! Balik terus , terus peluk bantal busuk aku then BUAT TAIK MATA .

*Memang best gila buat TAIK MATA . HAHA

No comments:

Post a Comment