Saturday, March 12, 2011

Cuti datang lagi

Pehh , lama ta update blog . HAHA . Berbulu dah blog aku nie . HAHA . Well , aku ade alasan yang tersendiri yer mengapa aku da lama ta update blog , ini kerana aku ta de masa . HAHA . Emm , malas pon ade la jugak sikit2 . haha . So skunk nie aku ade masa la jugak na update blog . Ta de yang menarik pon , just lately nie masa aku semakin pack sebab kawat , then selalu balik lambat . Kalau ta kawan , latihan rumah sukan la apa laa . Aku pon silap2 hari bulan boleh naik pengsan doh ! HAHA . Memandangkan aku ade masa na updte banyak2 , so aku na story la skit aktiviti sepanjang bulan nie , wahhh . Dah mcm setiausaha , na kena report2 bgai . But suka aty aku la kan , aku punya BOLOG , na citer , na tulis apa pon kat sini . DO I CARE KE yanggg ? haha
Oke melalut dahh , back to the real topic 

On 5.3.2011 bersamaan hari apa ntah , aku taa ingt , sekola kitorang buat merentas desa . Emm ta best pon , apa2 ntah ! HAHA . *Zetty , bapak kejam kau ! HAHA  But guyss , betul ta best pon . haha . Aku dapat nomborrr , DIRAHSIAKAN atas sebab2 yg tertentu . haha . Malu la na cakap . HAHA . Tyme aktiviti merentas desa  tue , siyes aku lapar doe ! Mintak nasik je keje aku , sampai member aku kata , 'KAU NIE PAHAL ZETTY ? MELALAK NASIK JE KEJE ?' Haruslahh aku bising , bagi roti je . Mna kenyang doe , pas tue balik Call ayah kesayangan mintak jemput , then tanpa disangka2 , ayah aku g singgah kedai makan dekat area2 SRI PERMAISURI . wahh gembira ta terkata aku doehh  hahaha . Sampai tambah 2 kali kod .Acik tue pon pelik , apahal anak dara makan banyak . ahaha suka aty aku la . haha 
Tengsss dadddyyy ~~ hahaha

Oke lepas aktiviti tue berlalu , aktiviti kawad kadet polis bersambung seperti biasa , peeehhh . Wa cakap sama lu , naik ketakkk lutot aku nie asyik berhentak jer , dah la angkat 90 , kalau 45 tue tahan la gak . Ade sampai na pengsan aku . Then selalu balik lambat , tue la sebab aku ta de masa n malas n update blog . Balik jer tido sampai esok pagi . hahaha . Naseb baek mak aku tlong gosok baju sekola aku . ahahaha . 
Tengssss mommmm ~~~ 

Dann yang paling bestt sekali , hhaha . Result exam da dapat . Memang dijangka kan aku punya add math GAGAL . Saya ulang suara GAGAL yer teman-teman . hahah . Tapi aku ta risau pon sebab the whole class gagal ! HAHAA . Then subjek2 lain tue , oke la kod . Ta de yang menaik darah aku tgok result , just add math je -.-
Soalan ta menahan . soklan budak U . HAHAHA . Lain la kalau aku nie ADI PUTRA , KONFOM 100 , hhaah . Bajettt 

Oke lepas tue , pejam celik pejam celik , dah cuti sekola seminggu . memang yg di tunggu2 oleh orang sperti aku . AKu na rlek puas2 . haha . Oke la dearr , dah banyak pulak aku membebel , nnty aku update lgi 


*Actually , dah ta de idea na tulis apa -.-'. 


No comments:

Post a Comment