Tuesday, February 22, 2011

Ujian bulanan ke Final exam ? -.-'

Yeah , akhirnyer bukak jugak BOLOG yang agak dah tergendala . Well , budak sekola buzy mengalahkan PERDANA MENTERI . Muahaha . Agak laa 

Oke , btw aku baru saja tamat ujian bulanan ! YAHOO ! Bapak best da abeh ! Oke zetty jangan excited sangat , kunk kau FAIL merana ! =.=
Tapi aku rasa aku reda kod , sebab aku da taget mana yg FAIL , wahhhh hambek kau dah siap taget dah mana yg FAIL . HAHA . Cemerlang betul kauu , HAHA . 
Oke disini aku mencalonkan mata pelajaran yg mungkin atau DENGAN YAKINNYE FAIL ! HAHA 

*Additional Mathematics 
*Perinsip akaun

Oke anak-anak , nampak  apa yg aku bold kan at atas tue , aku rasa dengan konfirmnye aku FAIL. -.- 
Aku bukan na cakap apa la kan , soalan2 dia memang agak mencabar iman , minda , otak , tenaga haaaa apa lagi2 ? Macam2 la lagi . Sabar jer la kannn
Aku pon pelik dan hairan , nie UJIAN BULANAN KE FINAL EXAM 2011 ? haha  -.-

*****
So untuk mengilang kan ke-tensyen-an aku yg agak serabut nie , aku dan membe2 aku berborak2 la at belakang . Memang paling bising doe kitorang . haha . Mencarik topik yg sesuai untuk di bincang kann . HAHA . Maklum la wehh , POMPUAN memang banyak cakap . HAHA . Cikgu2 pon dah bengkek . Dan ayat2 yang selalu terngiang2 sampai tido pon boleh terdengar lagi . haha 
Haaa , dengar yer apa cikgu2 nie cakap 

'Kelas awak nie sampai ke offcie tau boleh dengar '
Aku senyap jer la kan , hanya tue jer yg mampu ta kan aku na melawan balik 
DERHAKA doeee ! =)
Alaa 5minute jer kod tahan pas tu bising balik ! MUAHAHA 
Best gila kod bincang2 topik hot nie , terus ilang taget mata pelajaran yang mungkin FAIL tuh . HAHA 
KONON  buku atas meja la kan , hahaha . Tapi hanya sekadar hiasan semata2 . MUAHAHA . So na buat cam mana kan ? HAHA . 

***** 
Act la kan , kalau nak citer pasal kelas kitorang memang ta kan abeh . HAHA . So jari-jermari aku yg agak lembut nie penat lelah menulis nie . Nanty aku sambong lagi ! HAHA 
Oke la derr , mak aku memekak dah nie , so CHOW CINCAUUU 

Assalamualaikummm 






No comments:

Post a Comment