Tuesday, May 10, 2011

TENSION

Watafishhhh ! Tension exam semalam pon tak lepas lagi . Aku menghadapi lagi satu dugaan yang amat berat bagi jenis2 orang yang bukan ulat buku macam aku nie . HAHA . Oke citer die camni , semalam paper yang paling aku SUKA la sangatt Paper Math 1 and 2 . Aku ingat en boleh la aku jawab dengan tenang .Tapi angan hanya tinggal angan ! Hampehhhh !! Menyampah aku jawab soklan math semalam , pffffftftfttt -.- . Kertas 1 tue nasib baek la kertas objektif so pe benda aku ta tau , aku main dadu jer la en . HAHA . Lepas tue masok paper 2 , oke nampak soklan 1 mcm senang sebab quadratic experession , favourite aku . So agak boleh buat la , then amek kauuu masok next question mengucap panjangg wehhh ! Aku pon dah buntu , so apa lagi lentok la en-.-'

Derita aku bukan berakhir di situ ,  hari nie paper BI 1 dan 2 ! Okeh paper 2 aku boleh jawab lah gak even aku ade tinggal sikit2 haha . Dah ta tau , aku tinggal jer la . HAHA . Okeh , then paper 1 pulakk . Buat karangan . First time dalam hidup aku aku buat karangan BI panjang berjela . Soalan section A dia berbunyi begini

'Your cousin has been chosen to take part in the National Service Programme and is worried about going. You have decided to write a letter to tell her about the benefits of this programme and to encourage your cousin to go.'
Then , aku pon buat karangan tanpa menyedari kesalahan yang agak aku pon tak boleh nak describe doe . Okeh korang nampak kan yang aku bold tue , her tue merujuk kepada girl kan ? Aku dengan pandai nye tulis benda lain 

"Dear JAMES , how are u "
Aku g tulis nama laki !!!!!!!!!!!!!!! Hantuuuu betul ! Grrrr. Aku ta nampak pulak arahan dia HER . -.- . Omakkkkkkk ! Rasa nak jerit doe . Lepas te next question section B . Nak karngan panjang 350 , aku membebel jer la atas test pad tue ..


So esok exam Add Math ngan paper Agama kertas 2 . Wish me luck guys  ! HAHA


No comments:

Post a Comment