Thursday, May 26, 2011

Selamat Hari Guru

Walaweh , hari nie last sekolah . Selamat bercuti bagi still bersekolah tadika , rendah atau menengah . Hihihi Patutla semangat jer aku g sekolah hari nie 
Okeh stalkers , hari nie kat sekolah aku tadi memang best gila la kan sebab ade sambutan hari GURU peringkat sekolah . So best la kan , tak belajar and dapat makanan free tue yg PENTING hahaha . Okeh nak tau meriah ke tak 
Just check it out here . Malas nak tulis panjang -.-



Oooo , soleyyy soleyyy haha



Cikgu paling POPULAR OKEH ! haha


sweet couplee hihi


PEH GEMPAK ENN ! hahaha

Okehh , yang murid2 nye pon tak kurang hebatnye . Of course la , murid kena lebih dari cikgu . Kekekeke . Okeh check it out


Hijau jer semua , tue yg tak tahan tue ==

Cantik budak nie actually ^^


Nama balak dia mesti nak first place okeh 

I LOVE U laaa ! Betul ! ^^


Aku comel kann?!! Hahaha

Layu bunga tue doh 


Aku jeles tol tengok muka dia nieh -.-


Nampa balak ncem lalu tadi hhih

Bakal model negara , haha


Diowang yg terover2 kan ? Ngehehe

Okeh , ini korang2 nanti2 kan ? Hahaha . Owner nye pon mestilah kena vogue jugak okeh ! Hahaha . Lets usha bersama2 ^^



Semput tiup belon nih -.-


Saya tau pic nie tak comel . ADE AKU KESAH ? haha



Yang penting aku lagi vogue dari diowang . Hahaha

Okehh derrr , sampai sini jer la kan . Nnty papehal aku roger2 hahaha 
Assalamualaikum


No comments:

Post a Comment