Saturday, June 25, 2011

Superb !

Showdown make my wednesday day complete ! Hahahaha . Tak boleh blah je . Assalamualaikum . Jawab kalau tak jawab dosa . Yaww korang layan Showdown tak ? Cakap jer ye , jaga hati dan perasaan aku sikit . hahaha


Okeh , actually aku suka show-2 berbentuk dance ni mcm showdown . #taktanyapon . Apa aku kesah . haha . Suka hati aku leww . Bila aku tengok diowang dance aku perggh terpaku dan terkesimaa ! Ayat mcm komsas ! hahaha . Aku akan terpegun dan tertanya-2 how can u do that ? Spinning your body like helicopter or whatever. Tapi bila dibelek-2 tu bakat masing-2 lah kan . Tertanya-2 pulak bakat aku apa ? Memekak kot ? hahaha .


And as usual , every wednesday 9.30 pm aku akan berada sit depan sekali tengok tv . Sekarang tak kira lu adek gua ka , mak long gua ka ini remote gua pegang hahaha . Sampai mcm tu sekali en . Minggu lepas top 5 theme MAGIC and the best performance goes to ELECXOSHOT . Aku tak tau ejaan aku betul ke tak . Nah check it out here 


I admit la diowang best even my favourite crew HMCPHLOW #awww

Nie opening all creww ! Perrgh terbaikk . 




Sila fokus kat yg pakai cap yg tengah duduk . Hahahaa . Favourite gua #moodmiang

Everyday im shuffling ~ haha

No comments:

Post a Comment